vineri, 12 aprilie 2013

0 Biblioteca pentru ebook (1)

Primele carti din campania Biblioteca pentru ebook


Iată-ne la prima ediție a acestei campanii, și anume Biblioteca pentru ebook. Dacă nu știați încă, în fiecare vineri vă puteți înscrie pentru a primi cel puțin două cărți formatate special pentru ebook ( în formatul .mobi sau altele ). Consider această campanie un mic-mic cadou pentru toți cei care mă urmăresc și-mi apreciază mai mult sau mai puțin tot ce scriu eu pe aici. Dacă nu mă urmărești încă, trebuie să o faci pentru a putea primi cărțile.

Cărțile din această săptămână sunt-
Vampirii din Morganville, Casa de sticlă - Rachel Caine
Vampirii din Morganville, Balul fetelor moarte - Rachel Caine
John Saul - Protectorul
Anonima de miercuri - Rodica Ojog Brasoveanu

...iar Hogof, Sally și Bia Bu le-au primit deja :)

Le poți primi și tu dacă lași aici -> http://otravaa.blogspot.ro/p/carti-ebook.html un comentariu cu mail-ul tău. Nu uita că și mai târziu poți primi aceste cărți, trebuie doar să-mi spui și le vei primi.

Sper că ajută micuța mea campanie și vă urez cu drag lectură plăcută!
Ca să vezi ce cărți vor apărea în săptămânile viitoare intră pe pagină și găsești tot despre această campanie :).

Dacă aveți sugestii, opinii, cărți pe care vi le doriți sau cu care puteți ajuta această campanie, vă rog să postați aici ca să vă faceți auziți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai?