luni, 10 decembrie 2012

4 Nu suntem botezati doar o dată in viata..


Toți ne-am bucurat ieri când ne-am uitat pe geam și am văzut covorul imaculat ce era peste tot .. După ce pe Facebook au mai apărut și alt gen de mesaje , știți la ce mă refer , a început războiul .. 

Viziunea unor fete asupra botezului -
Și fiindcă majoritatea metelodelor de agățat au dat greș s-au gândit să se ducă în fiecare pauză în curtea școlii și să fie bulgărite . Ele se cred încă în poveștile cu zâne .. Cred că dacă sunt botezate ( defapt aproape sufocate și înghețate ) va veni un prinț chipeș și le va salva . Iar când ajung în clasă încep să se dea ele mari ( fiindcă așa le e obiceiul ) că le e tare frig și că sunt înghețate ( uneori mai vin la tine ca niște vânzători  " surdo-muți " și te obligă să pui mâna pe ele ca să-ți fie milă de ele și să le dai ceva ) . Poate speră că se va trezi un cavaler și că îi va da haina sa .. 
Viziunea unor băieți asupra botezului -
" Eh , eu sunt cel mai macho-man din toată școala " - gândește un băiat cu un bulgăre în mână . Nu vă gândiți ce importanță are fiindcă a făcut o fată să-i cadă la picioare și pe deasupra să fie îngropată în zăpadă ( cred ca nu ar mai trebui să se numească botez , ci prohod ) . Unii dintre ei , pe lângă această dorință ( ce poate fi numită și aspirația de a fi masculul dominant ) vor cam același lucru precum fetele , și anume o relație . Bestiile astea ce ies afară și pentru motivul ăsta sigur că vor o relație de scurtă durată , își doresc doar să se laude și să fie felicitat pe Facebook , să profite puțin de ea și să o lase . Într-un fel și ea este căștigată din aceasta - că doar într-o relație ca cea de mai sus nu iubești , ești într-un fel " friends with benefits " , fiindcă toate fetele sar la gâtul ei și îi spun că totul va fi bine , etc . 
Viziunea mea asupra botezului - 
Eu n-am primit niciodată acest gen de botez , fiindcă toată lumea știa că nu pun botul . Nu vreau în niciun caz  să mă dau mare și nu aștept niciun cavaler ( fiindcă îl am deja și încă unul adevărat ) . Cât despre zăpadă .. îmi place dar până când trebuie să o înfrunt . Ce bine ar fi dacă nu s-ar fi făcut școală azi în toată țara ..

Care e viziunea voastră ? 

4 comentarii:

  1. Si mie mi s-a intamplat o data in generala cand trebuia sa schimbam clasele din corpuri diferite si nu aveam de ales. A trebuit sa ies afara... Nu-mi amintesc mare lucru,dar de atunci evit sa mai ies afara iarna la scoala in pauze. Oricum am cunoscut fete cu astfel de sperante si nici una nu a avut visul implinit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda..aici cred ca prin ianuarie va ninge..
    Imi place zapada sa o privesc sau sa o ating delicat de buna voie , in nici un caz nu-mi place sa zbor prin ea , sa o inghit sau altceva. Tin minte ca in clasa a 5 a am avut ultimul botez , de atunci n-am mai iesit din clasa iar dupa ore fugeam ca sa nu ma prinda baietii . :| Mda..cand le vad pe don'soarele alea cum tipa ca vai le bat cu zapada , de parca lor nu le place..si se mai duc si dezbracate..
    In fine , ma bucur ca tu ti-ai gasit cavalerul , iarna frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  3. Cât de mult urăsc iarna. E mult prea frig, ce naiba! În timp ce toată lumea spune că a început să se încălzească pe toată suprafaţa Pământului, ei bine există aici o ţărişoară care stă sub îngheţ. Şi, dacă tot vine sfârşitul lumii pe 21, măcar să murim fericiţi şi încălziţi =)

    Nu, nu mi s-a întâmplat să fiu ''botezată'', n-am nevoie. Se mai bat unii cu bulgări ca proştii, dar la noi nu e maniera asta de agăţat. Paraşutele de pe aici au alte tehnici de a ieşi în evidenţă şi de a se da bine pe lângă unul şi altul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Colege de-astea am şi eu. Urăsc când vin şi se laudă cât de mult au fost bulgărite sau de cine. Eu ies afară în curte doar dacă ştiu că pot să-mi port de grijă, şi încă pe mine nu m-a 'botezat' nimeni. Eu nu mă las uşor, au încercat câţiva băieţi să mă pună la pământ dar îi loveam şi după mă lăsau. De atunci nu a mai încercat nimeni să-mi mai facă nimic.
    De aceea e bine să ai reputaţia de 'fată băieţoasă', nimeni nu se leagă de tine :))

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?