luni, 11 iunie 2012

1 Leapsa pentru Alexandra R.

Ti-am promis de mult ca-ti fac o leapsa , iar acum am mai prins si eu timp si mi-au venit cateva idei . So , iata la ce intrebari te provoc sa-mi raspunzi :

1 . Ce te-a determinat sa-ti faci propriul blog ? Ce te-ai gandit ca vei posta pe el ?
2 . Care melodie consideri ca te descrie cel mai bine ?
3 . Te-ai dedicat vreodata in totalitate unei singure persoane ?
4 . Ce album consideri ca-si merita toti banii ?
5 . Ce sfat i-ai da lui Alexandra Radu , cea de acum 5 ani ?
6 . Daca ai da timpul inapoi , in ce zi a carui an ai vrea sa ajungi ? Dar daca ai da timpul inainte ?
7 . Fa un top 5 al trupelor tale preferate .
8 . Ai Facebook ? Ce parere ai despre el ?
9 . Descrie-te printr-o imagine .
10 . Daca ai mai avea de trait doar o zi , ce ai face atunci ?
11 . Cum te vezi peste 10 ani ?
12 . Peste multi ani te casatoresti si faci doi copii - un baiat si o fata . Care ar fi numele acestora ?
13 . De ce ti-e pofta chiar acum ?
14 . Ce parere ai despre " fenomenul " Lady Gaga ?
15 . In ciuda articolului cu Coca-Cola pe care l-ai postat , este si " drogul " tau ?
16 . Daca ai fi profesoara , ce materie ai preda ?
17 . Care este cea mai mare dorinta a ta acum ?

Cam atat :* !

Un comentariu:

Ce părere ai?