miercuri, 27 iunie 2012

2 Lantisoarele mele

Asa cum v-am promis , mai jos aveti postul meu cu lantisoarele confectionate de mine . De la inceputul anului lucrez in Fimo ( materialul din care le realizez ) . Prima oara il foloseam pe unul mai scump , mai mic si era si colorat . Este mai usor decat cel pe care il folosesc actual , insa se putea rupe mai usor iar atunci cand vrei sa il colorezi cu creioane se deformeaza .
Insa de o luna mi-am luat unul mai mare si ( culmea ! ) costa la fel de mult ca cel colorat . Are o textura mai buna si este doar putin mai greu ca celalalt . Poti realiza mai multe lucruri din el mai ales ca se pot lipi bucatile in timp ce il modelezi .
Hai sa nu va las prea mult in suspans si sa va arat cateva modele care au fost laudate de colegi si nu numai :



Iar acum sa va spun un mic incident pe care l-am avut atunci cand taiam bucati de Fimo : inainte de a taia in camera la mine o bucata , ma chinuiam sa iau o bucata mai tare de pe margine . Si cum o zdrentuiam eu cu katerul ( mai nou nu mai folosesc asa ceva ) , am reusit sa-mi " zdrentuiesc " si degetul . Imediat a tasnit sange si primul lucru care l-am facut a fost sa-l bag in gura :)) ( din instict ) iar apoi am stat mult la chiuveta si l-am spalat . L-am bandajat apoi si am schimbat vreo 3 plasturi cu vata pana cand s-a oprit . Cred ca am dat de un vas de sange or something ..

Take care :* !

2 comentarii:

  1. Bună! Am văzut că ai lăsat un comentariu pe blogul meu şi am intrat pe aici. Am văzut că ai vreo 3 bloguri...
    Nu ştiu dacă ai intrat vreodată pe blogul cu poveşti ( http://blogopovesti.blogspot.ro/ ). Este un blog creat de mine, unde am invitat mai multe persoane să scrie diverse poveşti.
    Dacă te interesează te aşteptăm în "Echipa" noastră. Nu îţi cer să scrii o poveste pe săptămână, nici una pe lună...scrii atunci când ai chef şi inspiraţie.
    Te aştept cu un răspus fie aici pe blogul tău, fie pe al meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragutze sunt :x. poate asta e un inceput pentru o viitoare afacere

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?