marți, 26 februarie 2013

1 Altfel de îngeri de Lili St. Crow - recenzie

Tata? Un zombi.
Mama? De mult dispărută.
Eu? Ei bine, asta e partea înfricoșătoare.

Cui îi era dor de o carte cu și despre vampiri care te lasă cu sufletul la gură iar gura, salivând.. Nu cred că sunt singura care zâmbește tâmp la carte atunci când vine un pasaj plin cu dragoste.. Și fiindcă perfect boys only exist in books, mi-era dor de cărți cu personaje precum Peeta din Jocurile Foamei, Tobias din Divergent sau Stefan din Jurnalele Vampirilor. 

Dru, o adolescentă care deținea puteri magice (care se transmiteau doar pe linie maternă) se mută cu tatăl său în Florida. Însă, nu după puțin timp ce au ajuns, tatăl ei dispare în mod misterios. Ea îl așteaptă până când el vine, însă o surprinde fiindcă a fost transformat de către cineva într-un zombi. Fiindu-i frică, îl împușcă, iar mai apoi, pleacă cerând ajutor. 
Ajunge la Mall unde se întâlnește cu un coleg de la liceul, mai bine zis colegul din fața ei de la ora de Istorie, Graves. Trebuie să-i fac descrierea fizică.. ochi verzi-căprui, păr creț, lung și negru, înalt, fan Iron Maiden.. El îi face cinste cu un hamburger și o întreabă ce are. Nu vrea să-i răspundă și el o adăpostește undeva în Mall, unde trăia. O îngrijește și îi propune o plimbare prin mall după ce magazinele se închid. Însă după Dru vin două creaturi, una dintre ele fiind un vârcolac care îl mușcă pe Graves. 
Neavând unde să se ducă, viitorul vârcolac și Dru merg acasă la ea. Însă Graves nu se transformă într-un vârcolac adevărat.. el devine un loup-garou, adică o creatură care se poate transforma în vârcolac doar când vrea. În ajutorul lui vine un djamphir, Christopher, fiul unui vârcolac și a unei femei și îi spune că ea este o raritate.. și anume o svetocha, fiica unei femei-vârcolac și a unui bărbat. 
Încăpățânarea o ajută să se întâlnească cu cel care o căuta de atâta timp, Sergej. Chris îi ajută și de această dată, îi scapă de Sergej și le fac intrarea în Ordin.

Opinia mea -
Recomand cartea pasionatelor de romane cu vampiri, cât și iubitoarelor de aventură. Nu rămâneți fără speranță chiar dacă începutul cărții este cam plictisitor.

Scor-
/5

Vă las cu un citat-
" M-am desprins de sticla rece a geamului și m-am lăsat pe el, îngropându-mi nasul în locul moale și cald dintre umăr și gât. El mă strânse în brațe, punându-și bărbia pe părul meu ud, și de data asta nu era nici o problemă că plângeam amândoi. Ne agățam unul de celălalt ca niște naufragiați pe mare. Fulgii de zăpadă acopereau parbrizul cu sărutări moi, de moarte. "

Puteți citi aici recenzia volumului al doilea sau a volumului al treilea

Un comentariu:

  1. Vreau si eu seria! Tot vad,citesc,aud,dar inca nu am citit-o. Suna destul de bine. *vad ca ai trecut si pe recenzii,mult succes!

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?