duminică, 24 februarie 2013

3 Idoli și pisici

Miaună o singură dată și ne vrăjesc pe loc. Până și idolii noștrii s-au lăsat fermecați de către viclenele pisici, unii dintre ei ajungând să le compună cântece. M-am gândit să fac o listă cu idoli și pisicile lor, după ce i-am adunat rând pe rând.






1. Kurt Cobain(Nirvana)
Într-un interviu, Cobain ne-a dezvăluit pasiunea pentru pisici, deși sunt doar câteva poze cu el și pisica sa, pe nume Puff. Sunt câteva zvonuri care spun că el ar fi omorât o pisică, însă nu există nicio dovadă clară. Totuși, nimic nu ne poate face să ne schimbăm opinia despre Nirvana :).

2. Freddie Mercury(Queen)
Freddie ne-a demonstrat iubirea lui față de pisici datorită melodiei Delilah, de pe albumul Innuendo. Numele pisicilor lui Mercury au fost Dorothy, Miko, Tiffany (cea din poză), Oscar, Romeo și Lily.

3. Noel Gallagher(Oasis)
După succesul uriaș cu albumul (What's the story) Morning Glory? Noel și-a schimbat radical viața, cumpărându-și două pisici, pe nume Benson și Hedges, totodată și numele țigărilor lui preferate. Acum, Noel are o pisică care este poreclită de către fiul său, Donovan, Supercat.

5. John Lennon(Beatles)
Lennon a avut prima pisică încă de când era doar un copilaș. Numele acesteia era Elvis, după numele star-ului rock and roll, Elvis Presley. Când trăia în Liverpool a avut alte două pisici, Tich și Sam. Motănelul Tim a fost salvat de către John din gerul iernii, acesta fiind felina lui preferată. Pe când era în legendara trupă Beatles el a avut câteva pisici pe nume Jesus, Major și Minor, Salt și Pepper, Alice și Misha, Sara și Charo. Pe lângă pisici, el a mai deținut doi câini, Sally și Bernard.

Și dacă tot am început să vorbim despre Beatles.. și George Harrison și Paul McCartney au avut și ei câteva feline..


La polul opus, Ozzy Osbourne, drogat peste măsură, a împușcat 17 pisici. Soția sa de atunci, Thelma Riley, l-a găsit sub pian plin de sânge, cu un cuțit într-o mână și un pistol în cealaltă.


3 comentarii:

  1. Şi eu sunt obsedată de pisici dar păcat că am alergie la ele.
    Am avut un motănel (Hasan) şi 2 pisicuţe (Kitty şi Polly) dar pe Kitty am dat-o înapoi pentru că atunci mi-au început alergiile foarte tare .-.
    Pe Polly am ţinut-o doar 2 zile apoi a dispărut misterios...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooo, ce dragute sunt pozele! Mai ales cea cu Kurt.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador pisicile, doar că nu pot ţine una în casă că m-ar arunca mama cu pisică cu tot.
    Şi cum naiba să omori 17 pisici???!!!! :|

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?