vineri, 16 august 2013

2 Avem aici muzica buna :D !


Ascultatori de rock/indie/alernative, avem o trupa buna la orizont!

Au inceput sa sara scantei primavara asta, cand i-am auzit intr-un garaj din oras. Inainte erau intr-o alta formula, aveau alt solist, insa si atunci si acum canta la fel de bine.
Acum scanteile au sarit prin toata tara, tipii au cantat si la Peninsula, au colindat Bucurestiul si i-au incantat si pe cei din Iasi, iar pana acum au aproximativ 2,000 fani pe Facebook.
THE KRYPTONITE SPARKS, pe scurt TKS, promit multe! Mai au putine voturi si apar pe Radio Guerrilla, vor sa cante cu Robin and the Backstabbers, dar cel mai important - sa arunce scantei in inimile tuturor tinerilor.
Pana acum au scos un EP, care contine 5 piese, printre care si Scantei si (preferata mea) In Vis. Vreti si voi sa ascultati albumul? Intrati pe bandcamp-ul lor: www.thekryptonitesparks.bandcamp.com
Mai mult, daca va place, puteti sa-l downloadati gratis (bine, daca va place si mai mult ii puteti ajuta si cu cate ceva, dar mie mi se pare foarte ok ca-l poti lua gratis).
I-am ascultat destul de mult saptamana trecuta si a inceput sa-mi para rau ca n-am fost prin imprejurimi cand au avut cele doua concerte in oras. Sper ca vor mai fi! :)
Azi am primit cateva "bunatati" de la ei, un CD cu albumul, un tricou si altele. Iei! La fel, daca vreti si voi ceva de genul si nu sunteti din Botosani puteti sa vorbiti cu ei si primiti pachetul prin curier.

O melodie draguta care nu e pe album e Mi-e Lene, si o puteti asculta mai jos:


Imprastiati si voi scantei daca va place!

O zi faina :D!

2 comentarii:

Ce părere ai?