luni, 7 ianuarie 2013

14 Un alt dependent

El e dependentul de muzică, el e băiatul cu ochi negrii și păr creț. El îi apreciază pe Megadeth, Slayer și Metallica. El îmi controlează sentimentele precum o marionetă, mă face să mă simt specială, iar apoi îmi spală orice sentiment înafară de cel de tristețe, ce stă impregnat precum un tatuaj în sufletul meu. El e cel ce se supără repede și îi trece greu. El e cel atent și răbdător, el e cel ce mi-a demonstrat de atâtea ori că ține la mine. El, el, el..
Eu sunt dependenta de ciocolată. Nu-i place muzica mea . Eu nu controlez pe nimeni, doar pe mine însămi . Eu arunc cuvinte precum bombe ce explodează și rănesc persoanele la care țin cel mai mult, ba mai mult, le-am făcut să creadă că nu țin deloc la ele. Eu sunt cea grăbită, zăpăcită și nefolositoare. Eu, eu, eu..
Mâine va fi din nou al meu. Îmi va arunca o privire străina în care nu mă voi mai regăsi. Îmi va povesti ce lucruri minunate a făcut el în toată vacanța asta, iar eu n-am făcut mai nimic. Nici nu voi îndrăzni să mă joc cu părul lui, dacă e cu totul altfel? Mă mânâncă acest gând precum un vierme ce își transformă un măr-mintea mea într-o comodă casă.
Totuși mai am puțin și aflu ..

14 comentarii:

  1. Maiii..Da' ce aveti toate de v-ati indragostit asa deodata?..Sa ghicesc, numele lui incepe cu D?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wroooong :)) .
      Și eu sunt de câteva luni îndrăgostită, dar deabia acum l-am scos la lumină:)).

      Ștergere
  2. E G. , nu? Nu, nu ,nu ? Am reţinut. Sper să-ţi meragă mai bine decât îmi merge mie. Adică presupun că vorbiţi mai mult şi.. vă vedeţi mai des.
    Argh, suntem două dependente..

    RăspundețiȘtergere
  3. Câtă dragoste... acum, pe sfârşit de vacanţă!

    x TU: "El e dependentul de muzică, el e băiatul cu ochi negrii și păr creț. El îi apreciază pe Megadeth, Slayer și Metallica." - seamănă cu crush-ul meu.

    x SUKY: "Maiii..Da' ce aveti toate de v-ati indragostit asa deodata?..Sa ghicesc, numele lui incepe cu D?:))" - ştiu că pe ea ai întrebat-o, dar totuşi... la mine începe cu 'D'.

    Nici eu nu-l pot atinge, e prea ţinut sub observaţie :)) . Lasă, ne vine şi nouă vremea! :">

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragostea pluteste in aer in blogosfera. Pai,iti urez mult succes! A fost foarte draguta postarea! Ai grija de "dependentul" tau! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Um.. ador baietii cu par cret . Super , pai mult noroc si multa dragoste , fi doar mai atenta , unele cuvinte pot sa doara si tu stii asta. >;d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu, voi avea grijă de el :).
      Mulțumesc, noroc muuuult și ție ! Trimit toți cupidonii spre tine și cel ce ți se potrivește precum o mănușă .

      Ștergere
  6. Apar de nicaieri si comentez in legatura cu postarea pentru ca sunt naspa :))
    Ai o leapsa de la mine ^^
    http://longandboringlink.blogspot.ro/2013/01/leapsa-faaaaaaak.html

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?