luni, 31 martie 2014

0 Auditia de Ryu Murakami

Titlu: Audiția
Autor: Ryu Murakami
Număr de pagini: 195
Editura: Polirom
Anul apariției: 2010[RO]

Părerea mea:
M-am decis de un timp să încerc cât mai multe genuri și cât mai mulți autori.. și acesta a fost motivul pentru care am ales această carte din rafturile enorme ale bibliotecii. Mă bucur însă de un singur lucru: faptul că n-am dat 25 de lei pe ea, fiindcă nu merită. 

"Morala" acestui roman este să nu ne lăsăm îndrăgostiți repede de o imagine sau de câteva vorbe, ci trebuie să analizăm situația și să ne punem niște întrebări. Astfel a făcut și personajul principal, care a fost declarat un mincinos (nu aflăm până la final de ce) și riscă moartea. Asami Yamasaki, cea care l-a înnebunit pe masculul feroce din această carte are niște traume majore din copilărie și este puțin nebună. Stați calmi, nu moare nimeni.. în fond nu se întâmplă nimic cu adevărat interesant până în final. 
Iată încă alte motive pentru care mi-a displăcut cartea: ideea cărți este una cam stupidă și este tratată într-un mod cam grosolan, sunt relativ puține personaje, avem puțin suspans pe ici pe colo dar nu de ajuns, replicile sunt simple, scurte și banale. Am găsit câteva (lungi) pasaje erotice - scârboase și câteva exagerate și grosolane.
Nu am nimic cu Ryu Murakami, însă această carte chiar nu mi-a plăcut..

Notă:
1/5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai?