joi, 10 aprilie 2014

8 100 happy days






În ultimul timp suntem prea supărați, obosiți și stresați ca să ne mai gândim să zâmbim. Zâmbim fals și uităm ceea ce ne face cu adevărat fericiți. Piesa Happy este una dintre preferatele noastre însă noi nu suntem nici pe departe așa. Soarele nu ne mai încălzește inimile, muzica nu ne mai ajută să ne eliberăm de tot ceea ce e negativ, nici măcar ciocolata nu ne ajută cu mult!

Astfel a apărut proiectul #100happydays. El ne ajută să redescoperim ceea ce ne face fericiți și după cele 100 de zile să apreciem mai mult lucrurile mărunte care ne fac să zâmbim. 
Tot ce trebuie să faci este să faci o poză la orice te face fericit timp de 100 de zile și să o postezi pe Blogger/Wordpress/Tumblr/Facebook/Instragram. 
Pentru mai multe informații intrați aici: www.100happydays.com.

Dacă vrei să vezi ce mă face pe mine fericită poți intra aici http://cuvintelecastiga.blogspot.ro/p/100-happy-days.html

8 comentarii:

  1. Am încercat și eu să mă țin de proiectul ăsta, însă după a zecea zi, nu a mai mers treaba. Însă mi-a fost de ajuns ca să mă bucur mai mult de lucrurile mărunte, cred că am și devenit un pic mai calmă :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu deja sunt înscrisă de 16 zile și merge bine! :)
    Succes și ție, deși nu știu de ce zic succes când tot ce trebuie să faci e să îți aduci aminte să fii fericit 100 de zile.

    RăspundețiȘtergere
  3. am vazut-o si eu pe net, dar parca mi-e frica sa ma apuc. asta spune multe despre mine, nu? nu-s pregatita sa fiu zilnic happy de ceva, ceea ce e cam trist...

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?