luni, 14 ianuarie 2013

4 Colega noua, nu chiar asa de noua

Fiindcă sunt la modă mutările, mai ales între liceele de top, toți boboceii de a noua sunt obișnuiți cu colegii noi. Mai puțin eu..
Azi m-am trezit cu o fostă colegă din V-VIII ( mamă.. cât am urât eu colectivul ăla și anturajele cool ce se formau în acea clasă în care bârfa și batjocora predominau cu desăvârșire ) în clasa mea, așezată în a doua bancă de la perete.. foarte aproape de mine!
Măcar dacă ar fi fost o persoana "digerabilă", dar, deși stă în oraș are un accent de țărancă, gen
" Da și roșâ la fațâ m-am făcut amu când l-am văzut pe băiet, al drecului de băiet " .
Vorba unei noi profesoare - Cei de la țară se străduie să n-aibă nici un pic de accent, când unii de la oraș folosesc niște apelative -uăi, fă- și un accent..
Pare de treabă, dar e o bârfitoare, înțeleg, e un obicei desprins de la fosta școală. Plus că e genul de tocilară care mereu dă cu pâra când cineva din clasă face o prostioară.. Aparențele înșeală.. aproape întotdeuna ! Pe lângă asta, se mai dă mare că ascultă niște trupe "rock" .. știți voi.. genul ăia de băieței tatuați, vopsiți în toate culorile, cu o groază de pierce-uri care țin o chitară în mână .. și gata - e rock !

Cât despre schimbările care le aduce această ființă, sper că nu prea multe. Dependentul ( ca să nu folosesc iarăși prescurtarea ) știe cât o duce capul, deoarece stau în același cartier. Imediat când l-a văzut că mă cuprinde îmi spune cu accentul ăla de babă curioasă - Hai, Oana, nu trebuie să-mi spui ceva? Sigur mă vor băga toți în seamă dacă le spun noua veste, ador să fiu în centrul atenției!  Sunt și eu o dată cu desăvârșire fericită și vine o muscă să mă bâzâie și să mă urmărească !!

Vă doresc un semestru cât mai bun cu note pe măsură! >:D<

4 comentarii:

  1. La fel si tie! :)
    Am avut si eu parte de multe barfitoare.. din cauza lor m-am lasat de barfit, for good!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Pare o persoană enervantă noua colegă, mă rog... într-un fel nouă.
    Mnah, am şi eu un coleg nou... dar cred că nu o să facă faţă :D.
    Un semestru cât mai bun şi ţie! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut si eu in generala, colege de astea paracioase..,mai multe ! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahahahah . :))) Tare faza " Da și roșâ la fațâ m-am făcut amu când l-am văzut pe băiet, al drecului de băiet . " =)))
    Eh..trebuie doar sa o ignori , o sa se plictiseasca si ea intr-un final .:))

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?