duminică, 6 ianuarie 2013

9 Leapsa Blog of the year


REGULI:
1.Trebuie să pui poza de mai sus pe blogul tău.
2.Trebuie să răspunzi sincer, la întrebările puse de mine.
3.Dupa ce ai compleat această leapşă, trebuie să faci şi tu una nouă pt. blogurile nomninalizate de tine la ''Blog of the year 2012''; leapşa trebuie să conţină 7 întrebări.
4.Leapşa trebuie să o dai mai departe la minim 5 bloggeri.


Leapșa de la Alexandra:
1. Filmul/Cartea care te-a impresionat cel mai mult.
E greu de ales, m-au impresionat multe cărți, însă cel mai mult mi-a plăcut Pasărea Spin de Colleen McCullough, ambele volume. Este o carte impresionantă ce îi descrie întreaga viață a lui Meggie Cleary. Când am auzit că filmul e frumos, am căutat repede cartea.
2. Ce ai alege: fericire, sănătate sau bani?
Fericire, consider că e cea mai importantă . Restul nu contează .
3. Ai un motto în viaţă?
Cuvintele întotdeauna câștigă, dar eu știu că voi pierde .
4. Ultima carte citită.
O zi din șapte - Lauren Oliver
5. Melodia ta preferată.
Alice in Chains - Down in a hole 
Down in a hole and I don't know if I can be saved 
See my heart I decorate it like a grave
6. Cum te vezi peste 3 ani?
Gândindu-mă la facultate, cu planuri mari .. dar șanse mici.
7. Descrie-te în maxim 5 cuvinte.
Zăpăcită realistă egoistă fraieră copilăroasă

Leapșa de la Anavae:
1. Care este desertul tău favorit?
Budinca de ciocolată , o ador!
2. De ce ai devenit blogger?
Simțeam nevoia să scriu, inițial doar pentru mine,ulterior și pentru ceilalți.
3. Te-ai îndrăgostit vreodată de o persoană la care nu aveai acces?
De două ori. Și regret.
4. Ce gen de muzică predomină în playlist-ul tău?
Grunge.
5. Care este melodia în a cărei versuri te regăseşti şi de la cine e?
Megadeth - Promises și o am de la G.
You come from a town where 
People don't bother saying hello 
Unless somebody's born or dies 
And I come from a place where they 
Drag your hopes through the mud 
Because their own dreams are all dying
6. Ce gen de filme vizionezi cel mai des?
Horror .. păcat că cele noi de acest gen nu se prea încadrează.
 7. În ce ţară ai dori să te stabileşti?
Împrejurările mă cam obligă, dar crede-mă, așa de mult îmi doresc să nu pierd nimic (cum ar fi un bun prieten) și să rămân aici, să urmez facultatea de arhitectură și să mă stabilesc într-un oraș frumos .. precum Cluj sau Sibiu. Vise .. :(

Leapșa de la Zoe:
1.Care este cel mai de preţ lucru al tău?
Colecția mea de cărți.
 2.La ce nu ai renunţa niciodată?
Sunt două lucruri - muzica și cărțile .
 3.De ce te fereşti mai tot timpul?
De golanii ăia care se dau mari șmecheri. Îi urăsc și îmi doresc tare mult să nu îi văd când sunt singură.
 4.Cum reacţionezi la unele comentarii care nu sunt pe placul tău?
Încerc să mă privesc precum un outsider și dacă văd că totul e ok nu reacționez . Dacă văd ceva putred încerc să mă îndrept. Oricum, nu le răspund.
5.Care a fost cea mai frumoasă vacantă a ta şi ce întâmplare te-a făcut să crezi asta?
Mi-a plăcut mult excursia de patru zile la Vatra Dornei .. m-am distrat pe cinste împreună cu dragii mei colegi ( mai ales în ultima seară când i-am pictat pe toți cu pastă de dinți ) .
6.De obicei ai emoţii ? În ce imprejurări?
Când fluturașii zburdă necontenit prin al meu stomac . Și nici mintea nu-mi mai funcționează bine atunci, e plină de balauri .
7.Când te-ai simţit cea mai fericită?
Când l-am văzut ( pe G. ) cântând la chitară. Mai vreau.

Leapșa de la Faye:
1. Ce îţi place mult de tot la tine?
Sincer, nu-mi prea place de propria-mi persoană .. îmi plac unele desene de ale mele .
2. De ce ai început un blog?
Am răspuns mai sus la această întrebare.
3. Ţi-ai făcut prieteni de pe Internet care să-ţi devină foarte apropiaţi?
Odată cu blogosfera, mi-am dorit tare mult ca toate să trăim în același oraș,să mergem la aceeași școală, să ne împrumutăm cărți .. ar fi frumos :o3. Deci da.
4. Care este genul muzical preferat de tine?
Grunge.
5. Te mai uiţi la desene?
Când am timp mă uit și-mi plac, mă simt bine când le urmăresc.
6. Îţi place de cineva în acest moment? Spune iniţiala.
G.
7. Gustarea preferată?
Salata de crudități cu muult oțet.

Leapșa de la Albă ca zăpada:
1.Daca ai putea fi altcineva cine ai vrea sa fi?
Nu știu.. nu vreau să fac schimb momentan. Ambalajul e bun, dar interiorul..
 2.Ce parere ai despre muzica japoneza?
Nu ascult, nu am nicio părere.
3.Care e desenul/animeul tau preferat?
Death note, m-a obligat cineva să mă uit și mi-a plăcut.
4.Daca ai scrie o carte ce titlu i-ai da?
De la M în colo.
5.La ce te gandesti acum?
La ciocolată.. mai ales cea ce urmează să o primesc.
6.Care e cel mai adorabil lucru din lume?
Pisicile! Indiscutabil.
7.Te-ai indagostit vreodata de un personaj dintr-o carte/serial/film/anime?Care?
De David,  Peeta și de Ralph de Bricassart, toți din cărți.

Leapșa de la Alexandra^_^:
1.Daca ai putea sa fi o creatura mitologica ce ai fi?
Un vârcolac, grr.
2.Cum ti-ai descrie camera?
Precum o groapă de gunoi.
3.Ce ai face daca te-ai trezi intr-o casa cu papusi?
Aș încerca să mă îmbrac în ceva ce nu e roz.
4.Care e cea mai mare dorinta a ta?
Să nu îl pierd, fiindcă știu, iau decizii proaste și vorbesc prostii des, iar după îmi pare rău.
5.Ce super-puteri ti-ai dori sa ai?
Vreau să citesc mințile oamenilor. Muhahaha *evil laugh*
6.Ce ai face daca ar aparea un pinguin in fata usii tale?(nu m-am putut abtine)
Ce-i cu tine aici, măi drăguțule! Nu știu al cui ești și nici nu mă interesează fiindcă acum te răpesc! 
 7.Ce apreciezi cel mai mult la o persoana?
Sinceritatea.

Leapșa de la Skilly Hyytelo:
1. Care este cel mai ciudat lucru la tine?
Îmi place să cânt în duș.
2. Cum te vezi peste 20 de ani?
Pictând, undeva într-un atelier plin cu lucruri handmade și picturi, așteptându-l pe el.
3. Părinţii tăi te-ar lăsa să-ţi faci un tatuaj, unde ar fi acesta şi cu ce?
Nu mă lasă și nici nu-mi doresc să îmi fac unul, îmi va părea rău după aceea.
4. Cu ce vedetă ai vrea să mergi într-o vacanţă? Unde?
L-aș fura pe Chris Cornell (cel din anii 1989-1993 - poza) și am merge undeva la mare. Of course, îl voi obliga să-mi cânte în fiecare seară. În rest nu mă interesează ( isn't he a sexy muffin? )
5. Dacă ai putea să aduci la viaţă o vedetă moartă, cine ar fi? De ce?
L-aș aduce pe Layne Stanley de la Alice in Chains, unul dinte mai marii grunge-ului. Genial tipul. Fiindcă cu toată muzica asta de prost gust avem nevoie de un geniu care să domine.
6. Dacă o persoană ţi-ar spune că te poate face vedetă, în ce te-ai lansa? (actorie, muzică, etc.)
În muzică nu am talent, deși voi încerca vara asta să cânt cu o chitară electrică, nici în actorie. Mi-aș dori mai mult să stau în spatele marilor actori, gen să le fac costumele, să aranjez scena..
7. Ce vedetă urăşti cel mai mult? De ce?
Nu pot numi doar unul așa că încep - Bieber, Nicki Minaj și celelalte rațe și cocalari.

Leapșa de la Vanessa Green:
1.Sa zicem ca esti un catel... unde vrei sa iti ''faci nevoile'' prima data?
Pe un covoraș curat și frumos, din ăla care îi place stăpânului.
 2.Daca ai avea niste acid, iar langa tine ar fi o persoana pe care o urasti din tot sufletul, ce ai face? L-ai lasa sa traiasca, sau l-ai tortura cu acid
Știi că aici am o vopsea, te gândești doar la culoare și imediat se face. Rămâi și fără creier, că trece prin craniul tău, dar asta nu e o problemă pentru tine.
3.Ce asculti acum?
Cage the Elephant - Back against the wall
4.Uita-te in stanga. Acum in dreapta. Ce vezi? Ar fi frumos sa ai asa ceva in sicriu? Cărți .. aw yeah !
În stânga - dulapul plin cu haine puse vraiște, în dreapta îmi văd piramida cărților. Cărți .. aw yeah, perfecte în sicriu.
5.DA?
Nu.
6.Care e primul cuvant care iti vine in minte cand citesti "unghie"?
Ros.
7.Ce sampon folosesti?
Head&Shoulders.

Cei nominalizați de mine sunt -
Zoe
Albă ca zăpada
Nimeni
Faye
Anavae
Alexandra^_^
Skilly Hyytelo

Și primesc următoarele întrebări-
1. Care e trupa ta preferată?
2. Ce facultate ai vrea să urmezi?
3. Dacă ți-ai putea cumpăra acum cinci cărți, care ar fi acestea?
4. La ce materie te pricepi cel mai bine?
5. Când ai plâns ultima oară?
6. La ce oră dai stingerea de obicei?
7. Ce așteptări ai de la blogul tău?

9 comentarii:

  1. Coincidenţa. :)) Am postat eu leapşsa acum, ai postat şi tu. Voi adăuga întrebările tale la a mea. Sper să răspunzi şi tu la întrebările puse de mine. :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur :-) .
      Merci fiindcă mi-ai răspuns .
      Călduroase îmbrățișări >:D<

      Ștergere
  2. Heyy:))Mersi de leapsa, si eu ti-am dat-o;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai si una de le mine!!!! :) http://teorie-depre-lume.blogspot.ro/2013/01/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uhhh,ce raspunsuri dragute!!! :) Abia astept sa raspund la intrebarile tale! Mersi de nominalizare. :)

      Ștergere
    2. Am rezolvat-o pe a ta! :)

      Ștergere
  4. Super! Mulţumesc că ai răspuns. Urmează să o rezolv şi eu.

    P.S.Nu te descuraja în privinţa facultăţii. ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau o adresă de e-mail pentru blogul foto.

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?