sâmbătă, 26 ianuarie 2013

1 Mr Nobody - recenzie

Rating  - un film foarte bun, recomandat visătorilor

Oare toate deciziile ne sunt bune? Ei bine, de fiecare dată când luăm o hotărâre, se formează un univers paralel în care noi suportăm consecințele unei alte hotărâri. Viața noastră stă în mâinile acestora, și nu numai. Ea poate fi schimbată chiar și de o bătaie de aripilor unui fluture.
Toate aceste universuri sunt doar în mintea lui Nemo Nobody, singurul om-"autentic" în viață, el fiind înconjurat doar de roboți. Un doctor îl ajută prin intermediul hipnozei să-și aducă aminte de trecutul său, însă sunt așa de multe posibilități.. Singurul lucru cert pe care și-l aduce aminte este copilăria lui și acele trei fetițe Jeanne, Elise și Anna care îi zâmbeau. Își mai amintește de ziua în care mama sa s-a decis să plece în alt oraș, el fiind nevoit să aleagă dintre cei doi părinți. De aici mintea îi joacă feste, iar Nemo începe să-și aducă aminte de acele scenarii din universurile paralele. În una dintre acestea se îndrăgostește de fetițele din copilăria lui, amintindu-și de asemenea și de Anna, care devine și sora lui vitregă. Ei duc o poveste de dragoste frumoasă, una de vis, iubindu-se foarte mult.. toate astea până când Anna este nevoită să plece împreună cu tatăl său, dar îi promite lui Nemo că promite că se vor întâlni la turnul cu ceas. În alt univers, Nemo o reîntâlnește pe Anna, iar în altul trec unul pe lângă altul fără să se recunoască.
Filmul dă impresia unui final fericit, Nemo murind, însă timpul este dat înapoi .. și totuși, toate acestea pot fi doar în imaginația unui copil..

Alte informații despre film -
Timp - 2 ore, 28 minute