miercuri, 13 martie 2013

7 10.000 !

Când am văzut..
În primul rând vreau să vă mulțumesc tuturor pentru această performanță pentru blog!
Nu credeam că voi ajunge vreodată atât de departe cu vreun blog, fiindcă mă plictisesc repede de obicei. Însă cu timpul am prins am devenit dependență de blogul ăsta și de mulțimea de persoane minunate pe care le-am descoperit cu ajutorul lui.
Sper că v-a plăcut să hoinăriți pe aici și să-mi citiți aberațiile, nemulțumirile, recenziile (voi încerca să umplu rubrica respectivă în decursul timpului) și toate celelalte articole.
Cel puțin eu mă bucur enorm când văd un comentariu nou, un nou follower sau chiar încă un IP care mi-a vizitat blogul. Am simțit însfârșit că sunt bună la ceva și încă o dată vă mulțumesc!

Și ca să sărbătorească și blogul în sine, l-am îmbrăcat în hăinuțe noi, care sper să vă placă!

Vă doresc o săptămână ușoară și să aveți parte de cât mai multă ciocolată! 








P.S - Aveți aici un concurs interesant, pe blogul Rominei-
http://rominagianina.blogspot.ro/2013/03/concurs-ingerul-noptii.html
Si un alt concurs pe Mythical Books - http://mythicalbooks.blogspot.ro/2013/03/e-usor-sa-te-iubesc-de-tammara-webber.html

7 comentarii:

  1. Ce dragut :) Felicitari pentru cele 10.000 >:D< Sa fie asa si la followeri :*

    RăspundețiȘtergere
  2. E o cifră foarte frumoasă. La cât mai multe vizite şi de acum încolo! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! :D
    Chiar daca nu iti las de fiecare data comentarii cand postezi o noua postare pentru ca scoala imi ocupa mult timp, dar oricum le citesc :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Awww, felicităăăări! Eu una mă bucur mult că ma descoperit acest blog, şi chiar dacă nu am vorbit prea mult, cred că eşti o persoană grozavă. :3 Bravo, dudă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitări! Meriţi îndr-adevăr acele vizualizări...e frumos blogul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ca de la o dependentă de ciocolată la alta... ai vrea să faci o leapşă? ;;) Dacă da, aruncă un ochi aici http://zdranganeli.blogspot.ro/2013/03/leapsa_17.html
    O poţi da mai departe.

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?