vineri, 22 martie 2013

5 Sânge albastru


" Bănuiesc că ăsta e secretul, dacă îți dorești vreodată ca lucrurile să fie cum au fost, trebuie doar să te uiți la cer "

Bolta melancolică picta cu ale ei lacrimi sticla rece a tramvaiului care se clătina precum un balansoar pe șinele kilometrice ale Bucureștiului. Priveam opera maestrului, urmărind tușele rapide și exacte, care fragmentau lumea de afară ca într-un puzzle. De fiecare dată când îl priveam, era altfel, din ce în ce mai greu de rezolvat.
Și atunci simt o altă prezență care urmărea aceeași pânză, o ființă himerică.. atât de reală, atât de vie! Stătea precum o statuie în fața mea, privindu-mă distant, de parcă ar fi privit prin mine. El însuși parcă ar fi o sculptură destrămată, ale cărui bucăți au ieșit în lumea de dincolo de această fereastă și au prins culoare.
Însuși acest firmament atât de complex ne poate controla după propria dorință. Datorita lui ne-am întâlnit, eram precum două picături reci de apă, pierdute pe carosabilul unei mașini roșii vechi, care reflectau aceeași lumină, aceleași sentimente.
Apoi ne-am preschimbat în ceață, rămânând fără luminițele multicolore care ne înveseleau și ne-am pierdut alături de celelalte suflete retrase. Regăsind drumul înapoi către lumea luminilor, am ajuns în acest banal tramvai, urmărind spectacolul la care, odinioară, eram și noi actori.
Mă pierd în abudența de culori oglindită de stropul care-ți încețoșează privirea și simt cum mă sfărâm și-mi imprim pe piele spectacolul de pe obrazul tău. Îmi zâmbești pentru prima oară după o duzină de timp, îmi prinzi mâna cu încredere și plecăm să urmărim alt spectacol.

5 comentarii:

  1. Cât de tare e! E scrisă de tine? Dacă da, eşti foarte bună la asta, felicitări! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât de frumos scrii :o3 Prima oară am crezut că recenzezi seria SA, dar am găsit o drăgălăşenie literară care mă face să mă bucur mult că ţi-am găsit blogul <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te aștept să mai treci pe aici, mă bucur mult fiindcă-ți place :)! Mulțumesc!

      Ștergere
  3. Nominalizare: http://denisasbooks.blogspot.ro/2013/03/leapsada-inca-una.html

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?